مچ‌اندازی فاتحان نقش جهان در اراک
يکشنبه 10 دي 1402 - 09:14:42
 تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 فردا- دهم دی- در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

این 2 تیم در بیست و سومین دوره‌ رقابت‌های لیگ برتر در شرایط خوبی به سر می‌برند و در این فصل نمایش قابل قبولی داشتند. آلومینیوم اراک این فصل با مجتبی حسینی موفق به پیروزی در 6 بازی شده و در 3 بازی برابر حریفان به تساوی رسیده و با 5 شکست و 21 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

سید مجتبی حسینی با بازیکنان جوان و جویای نامی که در اختیار دارد، در این فصل نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است و می‌تواند یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ برتر باشد. این تیم در 5 بازی اخیر خود تنها در یک دیدار آن هم برابر فولاد خوزستان و با اشتباه تاثیرگذار داور شکست خورده است.

در سوی دیگر نیز ملوانی‌ها با مهدی تارتار در این فصل فوق‌العاده ظاهر شده‌اند. این تیم نیز همانند حریف اراکی خود در 6 بازی لیگ به برتری رسیده و در 5 دیدار برابر حریفان به تساوی دست یافته و با سه شکست و 23 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. شاگردان تارتار نیز در 5 بازی اخیر خود همانند ایرالکو تنها در یک بازی آن هم برابر شمس‌آذر قزوین شکست خورده است.

نکته جالب توجه، وجه مشترک این 2 تیم در لیگ بیست و سوم است. ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک تنها تیم‌های لیگ برتری هستند که موفق شدند در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از تیم پُرمهره خوزه مورایس امتیاز بگیرند و این درحالی‌ست که تیم‌های بزرگی همچون استقلال، پرسپولیس و تراکتور موفق به انجام چنین کاری نشدند. این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم سپاهان اصفهان در این 2 دیدار خانگی برابر این دو تیم متحمل شکست شده است.

شاگردان تارتار در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری جذاب موفق شدند 3 بر 2 طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود را شکست دهند و شاگردان حسینی نیز در هفته چهاردهم موفق به شکست این تیم شدند. همچنین آلومینیوم اراک تنها تیم لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود که موفق شده است دروازه خود را برابر سپاهانی‌ها بسته نگه دارد.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/115698/مچ‌اندازی-فاتحان-نقش-جهان-در-اراک
بستن   چاپ