یاغی کشتی در ساری غایب بود
سه شنبه 28 آذر 1402 - 11:44:30
مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کشور که مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز محسوب می‌شد به مدت سه روز از 22 تا 24 آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد و نفرات برتر 10 وزن معرفی شدند تا در مرحله دوم انتخابی المپیک این نفرات حضور یابند.

امین طاهری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال رقابت‌ها در بالاترین سطح برگزار شد و مدعیان زیادی از سراسر کشور حضور یافتند تا بتوانند شانس خود را امتحان کنند.

ملی‌پوش سابق وزن 125 کیلوگرم در خصوص رقابت در این وزن در چند سال اخیر گفت: مدعیان زیادی در وزن وزن 125 کیلوگرم داریم و در این سال‌ها رقابت میان مدعیان بسیار جذاب بود. حضور چند مدعی ضمن اینکه کیفیت این رقابت‌ها را بالا می‌برد در نهایت موجب خواهد شد ملی‌پوشان ما در این شرایط به لحاظ کیفی در بهترین حالت ممکن به تورنمنت‌های بین‌المللی و جهانی اعزام شوند.

وی همچنین در خصوص غیبت‌اش در رقابت‌های قهرمانی کشور در ساری و گمانه‌زنی در خصوص حضور در خارج کشور، توضیح داد: سال گذشته به صورت تفریحی به کانادا رفتم و بعد از آن به ایران بازگشتم. با توجه به شرایطی که برای چرخه انتخابی کشتی آزاد تعریف شده، امسال انگیزه‌ام برای قهرمانی کشور کم شد و به همین دلیل در ساری حضور نیافتم. ترجیح دادم امسال کشتی نگیرم و توان خود را با قدرت بیشتری برای سال آینده محک بزنم.

دارنده 2 نشان برنز امیدهای جهان همچنین به ارتقای کشتی تهران اشاره کرد و ادامه داد: در یک سال اخیر با توجه به برخی تغییرات در کادر فنی کشتی آزاد و حضور علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک، این رشته در تهران جان تازه‌ای گرفته و نسبت به سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است. البته نباید از این موضوع به سادگی گذشت با روند روبه رشد کشتی، تهران بتواند همانند گذشته بدرخشد. کشتی تهران روند روبه رشدی دارد و در حال نزدیک شدن به جایگاه واقعی خود همانند گذشته است.

http://sobhemelatnews.ir/fa/News/115586/یاغی-کشتی-در-ساری-غایب-بود
بستن   چاپ